poniedziałek, 17 października 2016

KOKTAJL Z AWOKADO

Cześć!

Kiedyś na samą myśl o awokado robiło mi się niedobrze. Poza tym jest najbardziej kalorycznym owocem 160 kcal w 100g! Kto by chciał to jeść?
Dorosłam. I zmieniłam zdanie. Lepiej późno niż wcale. Mam nadzieję, że Wy jecie awokado. Dla mnie najlepszą opcją jest wykorzystywanie awokado do przygotowania koktajlu. I taki właśnie dziś proponuję.

                                        KOKTAJL Z AWOKADO I MLEKIEM SOJOWYM

                                                            Co potrzebujemy?
                                                               1/2 awokado
                                                                   1 banan
                                                            natka pietruszki
                                     mleko sojowe waniliowe (może być naturalne)

Koktajl z awokado // Fabryka Inspiracji by Natalia Mizerska